Haemme varainhankintapäällikköä

Kolme ihmistä istuu hymyillen pöydän ympärillä, jonka päällä on kansioita ja tabletti. Yksi ihmisistä kirjoittaa paperille.
Haluatko työskennellä kansainvälisessä asiantuntijaorganisaatiossa? Haluatko omalla työlläsi konkreettisesti tukea heikoimmassa asemassa olevia ihmisiä ympäri maailmaa? Haluatko työskennellä vastuullisessa tehtävässä ja nähdä työsi tulokset?
 
Työntekijämme perhevapaan jatkuessa haemme nyt määräaikaiseen työsuhteeseen tuloksellista ja aikaansaavaa varainhankintapäällikköä viestintä- ja markkinointiosastollemme vastaamaan järjestömme varainhankinnan kehittämisestä ja toteutuksesta! Määräaikainen työsuhde alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja kestää ainakin 14.3.2025 saakka.
 
Tässä tehtävässä pääset itsenäisesti kehittämään varainhankinnan kokonaisuutta sekä ideoimaan uusia konsepteja ja asiakaspolkuja. Vastaat osa-alueen strategisesta suunnittelusta sekä budjetoinnista ja omalla toiminnallasi varmistat järjestölle tärkeän tuloksellisen varainhankinnan onnistumisen. Tämän lisäksi työtehtäviisi kuuluu järjestön päivittäisen lahjoittajaviestinnän toteuttamista sekä erilaisten lahjoittajapolkujen kehittämistä. Vastaat varainhankintaan liittyvästä raportoinnista ja toimit CRM-järjestelmän pääkäyttäjänä. Tehtävässäsi sinua tukevat esihenkilön lisäksi vaikuttamistyön ja varainhankinnan asiantuntija, varainhankinta- ja viestintäkoordinaattori sekä sidosryhmäsuhteista ja kumppaanuuksista vastaava päällikkö yritysvarainhankinnan osalta. Teet myös tiivistä yhteistyötä Suomessa ja muissa toimintamaissamme työskentelevien asiantuntijoidemme kanssa monipuolisen varainhankinnan toteuttamiseksi.
 
Edellytämme hakijoilta:
⦁ aiempaa työkokemusta varainhankinnasta sekä ymmärrystä tuloksellisen varainhankinnan toteuttamisesta
⦁ erinomaisia tieto- ja viestintäteknisiä taitoja
⦁ hyviä digimarkkinoinnin taitoja
⦁ erinomaista suomen kielen sekä hyvää englannin kielen taitoa sisällöntuotantotehtävissä sekä sidosryhmätyössä onnistumisen takia
 
Arvostamme:
⦁ kiinnostusta ja perehtyneisyyttä pakolais- ja maahanmuutto- tai kehitysyhteistyön kysymyksiin
⦁ kokemusta CRM-järjestelmien käytöstä
 
Tarjoamme:
⦁ oppimismyönteisen ja kehittämisorientoituneen organisaation
⦁ lämminhenkisen, dynaamisen ja kansainvälisen työyhteisön
⦁ kannustavan esihenkilön ja tiimin
⦁ mahdollisuuden kehittää ja kehittyä
⦁ joustavat työkäytännöt
⦁ lakisääteistä laajemman työterveyshuollon Terveystalossa sekä koeajan jälkeen kattavan työkykyvakuutuksen
⦁ lounas-, työmatka- sekä kulttuuri- ja liikuntaedun
 
Tuemme työn ja yksityiselämän yhteensovittamista, ja työskentelemme hybridimallin mukaisesti osin Helsingin Vallilassa sijaitsevassa toimistossamme sekä osin etänä. Suomen Pakolaisapu on yhdenvertainen työnantaja, joten toivomme hakemuksia kaikenikäisiltä ja eri taustoista tulevilta hakijoilta.
 
Tehtävään sovelletaan Suomen Pakolaisavun palkkausjärjestelmän mukaista palkkausta, jossa palkka muodostuu tehtävän vaativuuden ja henkilökohtaisen suoriutumisen mukaisesti. Tämän tehtävän vaativuustason mukainen palkka on 3 394,78 €. Lisäksi maksamme henkilökohtaisen työsuorituksen perusteella määräytyvää palkanosaa, joka työsuhteen alussa on 16 %, eli 543,16 €. Siten palkka työsuhteen alkaessa on yhteensä 3 937,94 €/kk. Vuosilomaa kertyy heti työsuhteen alusta alkaen 2,5 pvää/täysi lomanmääräytymiskuukausi. Lähetä hakemuksesi viimeistään sunnuntaina 2.6.2024 osoitteeseen rekrytointi@pakolaisapu.fi, viestin otsikoksi ”Varainhankintapäällikkö”.
 
Lisätietoa tehtävästä antaa viestintä- ja markkinointijohtajamme Annika Nyman-Paajanen (p. 044 754 3298) to 23.5. klo 11.30–12.30 ja 15.00–16.00 sekä ke 29.5. klo 16.00–17.00