Haemme HR- ja hallintoassistenttia

Ihmisiä istumassa kokoushuoneen pöydän ääressä keskustellen.

Haluatko työskennellä arvostetussa kansainvälisessä järjestössä? Haluatko edistää ihmisoikeuksien toteutumista omalla ammattitaidollasi? Haluatko olla osa huipputiimiä?

Suomen Pakolaisapu hakee asiantuntevaan joukkoonsa osaavaa ja toimeen tarttuvaa HR- ja hallintoassistenttia kahdeksan kuukauden perhevapaan sijaisuuteen.

Assistenttina toimit monipuolisissa tehtävissä Pakolaisavun henkilöstö- ja yleishallinnossa. Työskentelet yhteistyössä Suomen ja muiden toimintamaiden henkilöstön kanssa tukien HR-toiminnon onnistumista ja tuloksellisuutta. Neuvot henkilöstöä, ylläpidät HR-dokumentaatiota sekä tuet ja toteutat henkilöstöhallinnon jatkuvia prosesseja. Osallistut myös työhyvinvoinnin ja osaamisen kehittämiseen sekä avustat osaston kehitystyössä.

Henkilöstöhallinnon lisäksi tehtäviisi kuuluu taloushallinnon, tietohallinnon ja muun hallinnon tehtäviä organisaation tarpeiden sekä valitun henkilön oman osaamisen ja kiinnostuksen mukaan.

Edellytämme hakijalta:

  • HR-alan yleistason tuntemusta ja hieman kokemusta henkilöstöhallinnon tehtävistä
  • itsenäisyyttä, vuorovaikutustaitoja ja vastuullista työotetta
  • soveltuvaa koulutusta
  • sujuvaa suullista ja kirjallista suomen kielen taitoa ja hyvää englannin kielen taitoa

Arvostamme hakijassa:

  • kehittämisotteisuutta
  • analyyttista työotetta
  • kulttuurien ja erilaisten toimintaympäristöjen ymmärrystä

Tulet työskentelemään toimistollamme Helsingin Vallilassa sekä halutessasi osin etänä. Me tarjoamme sinulle mukavan ja dynaamisen työyhteisön, kannustavan tiimin sekä mahdollisuuden kehittyä ammattilaisena.

Tehtävään sovelletaan Suomen Pakolaisavun palkkausjärjestelmän mukaista palkkausta. Lähtöpalkka tehtävässä on 2823,71 euroa. Työsuhde on määräaikainen perhevapaan sijaisuus, joka alkaa 16.5. tai mieluiten hieman aiemmin mahdollistaen alussa yhtäaikaisen työskentelyn sijaistettavan henkilön kanssa. Työsuhde päättyy 11.1.2025.

Lähetä hakemuksesi viimeistään 16.4.2024 osoitteeseen rekrytointi@pakolaisapu.fi otsikolla ”HR- ja hallintoassistentti”. Haastattelemme hakijoita jo hakuajan aikana ja täytämme tehtävän heti sopivan henkilön löydyttyä. Suomen Pakolaisapu on yhdenvertainen työnantaja. Toivomme hakemuksia kaikenikäisiltä ja eri taustoista tulevilta hakijoilta.

Tuemme työn ja yksityiselämän yhteensovittamista joustavilla työkäytännöillä.

Työsuhde-etuihin kuuluvat mm. lounas-, virike- ja matkaetu sekä koeajan jälkeen kattava työkykyvakuutus. Vuosilomia tehtävässä kertyy heti työsuhteen alusta alkaen 2,5 pv/kk täyttä lomanmääräytymiskuukautta kohden.

Lisätietoja tehtävästä antaa talous- ja hallintojohtaja Jaakko Rämö (puh. 044 7347 687) maanantaina 8.4.2024 klo 13–14.

Suomen Pakolaisapu on Suomen suurin pakkomuuttoon liittyviin kysymyksiin erikoistunut asiantuntijajärjestö. Tuemme yksilöitä, perheitä ja yhteisöjä kotoutumisessa ja vahvistamme toimivia väestösuhteita. Lähes 60 vuoden aikana työmme on vaikuttanut Suomen lisäksi Afrikassa, Lähi-idässä, Aasiassa ja Euroopassa.